travian = fail!

Eftersom alla ni geeks inte kunde hitta en låt till mig på Machamp kontot. så lägger vi ned denna odramatiska tävling.

musikstil grabbar, vad händer?

därför kör vi en annan tävling.!  aktivitets tävling. den som vill bli intervjuad skall bara skicka pm till oss med rubrik

"ja har ett litet kön" försten som skickar pm får bli intervjuad.

mvh Machamp


Då min kära CO ville gotta sig på min bekostnad så får väl jag ta den här intervjun också. Kontot som gör allt för en intervju blev Damek. Ska skicka några dryga frågor till dem sen när jag finner tid, och så får ni kvalitetsläsning i samma sekund som jag får svaret.

Tvåa blev BFK, han var visserligen först, men råkade stava fel: "men jag har ju inte det :(". Bättre lycka nästa gång Damek.

//Machamp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0