Klockan är 23:45

Och jag sitter o läser sensaste blogguppdateringen när en filosofisk fundering når mig.

Grabbarna på champkontot e ju bra o allt det där men men.

De kopplar med automatik "jag har ett litet kön" till något negativt och det fick mig att tänka på könsroller och andra tunga grejer. För en man anses det generellt negativt att ha ett litet kön i bemärkelsen mindre en 11 centimter som jag tror svenska snittet är. Med andra ord skulle det vara posetivt att ha ett stort kön. Det fick mig att fundera om en kvinna hade svarat snabbast på Machamparnas begäran skulle det då bli tvärtom? För det är väl så att för en kvinna anses det bättre att ha ett mindre kön i motsatts till ett stort i vart fall från ett rent sexuellt manlig perspektiv, vad det gäller barnafödande och liknande lämnar jag det till experterna, vaginan är ju dock extremt töjbar.

Nu kommer det intressanta (fast det e det inte men jag sitter o filosoferar o då blir det så, dock fattar jag inte varför jag känner ett behov av att nämna det som en slags ursäkt, en social norm att urskuldra sig( jag menar jag har ju bloggloggin o password( och det har inte ni( om ni inte är pokemons(vilket statistiskt sätt ni inte är))))).

För en man med litet kön tex Damek skulle det ju vara bra att träffa en kvinna med dito kön. För en man med stort kön tex Psyduck borde det ju vara bra att träffa en kvinna med stort kön om man ser till bådas behov. Men det fina här är att i och med vaginans elasticitet borde det rent överlevnadsmässigt vara bättre med ett litet kön om man är man eftersom det lilla manliga könet får rum i alla storlekar på vaginan och den anpassar sig till en liten penis dock finns det så klart en undre respektive övre gräns, medans tex en man som Psyduck inte får rum överallt.

Så genetiskt borde Damek få doppa mer en Psyduck.
Herarkiskt inom det manliga patriarkatet får dock Psyduck mer pluspoäng och det i sin tur ger ju mer 1337 och alla vet ju att 1337 är bra mycket viktigare en genetisk överlevnad.

Nu ska jag sluta flumma, snart kommer det nog ett vettigt inlägg.




Kommentarer
Postat av: Xeeeros

Vad exakt handlade det där om ? x)

2010-05-12 @ 14:43:11
Postat av: Machamp

psyduck vart trött satt i ett förstorningsglass o titta på sin penis, trodde han hade stor och vart tvungen att skriva om det så ni på s4 fick veta det. tyvärr har även psy rätt liten penis. dock ett varningens tecken! reta honom inte för det. då kmr ni snart få lägga ner och vi pokemons tkr om alla ! för de ger rv..



mvh coolingen på machamp

2010-05-12 @ 17:36:03
Postat av: mankey

Välkomna till RÅTTPICKARNAS hemliga lilla klubb :-)

2010-05-12 @ 18:38:26
Postat av: Ducka Psyken

Asså det handlar om att ett litet kön är bra om det sitter på en kvinna men dåligt om det sitter på en man enligt gällande normer (som machamp har satt)sen vidare hävdar jag med viss emfas att ett litet manligt kön är bättre en ett stort för ett litet kön passar på alla slags vaginor stora som små medand ett stort inte är bra/skönt ( kanske) i ett litet kvinnligt kön.



Men mest handlar det om travian och s4.

2010-05-12 @ 20:37:36
Postat av: D

Jag har hört att det är bättre med en liten som kittlar, än en stor som skaver.

2010-05-12 @ 21:10:18
Postat av: Xeeeros

Hahah ok :D

2010-05-12 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0