Intervjudax

Dags att krypa under skinnet på de älskvärda pookahs. Låt oss börja med de ödmjuka grabbarna på Machamp! I present to you, en intervju med Machamp, som stundtals övergår till småprat.


Oberäkneligt många intervjuer, och ändå är det nu vi intervjuar den första pookahmedlemmen, varför är det så? Vi pokemons är trots allt kända för att njuta av rampljuset.
Ja att det skulle bli just vi på machamp, var väl egentligen ingen skräll. Men anledningen att det dröjt till nu måste ju vara för att det är svårt att intervjua fiktiva personer. Personer som gett sig fan på att vara hemliga. Det har varit många gånger det kliat i fingrarna att inte få skriva på stora forumet om man så säger. Sen är det ju faktiskt så att vi fått en hel del tid i rampljuset bara av att finnas till!

Och så har vi det där med anonymiteten. Vi pokemons är ju kända, förutom för att vara megahäftiga och dundercoola, för att vara mystiskt anonyma. Varför? Blir mycket svårare att förlänga sin e-penis om man inte kan stoltsera med sitt namn.
Ja det där med anonymiteten började väl egentligen som en kul grej, och att vi skulle gå ut med det sen efter ett tag. Frågan är hur länge det dröjer innan vi avslöjar oss. Framförallt kan man ju fråga sig om det är till vår för eller nackdel att smyga runt. Jag gillar det! Nu tänker folk på kontona och inte på personerna bakom nicken. Alla kan bilda sig en uppfattning om vilka vi är.

Det har du rätt i, och samtidigt tycker jag att det är en bra motsats till alla dagens konto som skriver upp ett A4 om deras serverhistorik på profilen. Vem orkar egentligen bry sig? Men tills vidare kanske vi vågar fråga vilka servers ni på machamp har i bagaget, för att öka spekulationerna om vilka vi pokemons egentligen är.
Ja, verkligen! Stommen på Machamp består av två personer. Jag har mest hållt mig till speed servrar tidigare, och förra s5 var den första slöa jag spelat. Det var där jag kom i kontakt med min kära CO. Var han har spelat mer det vettetusan, erfaren är han iaf!

Intressant! Låt oss hoppa till ett annat ämne, tidigare skrev jag "det ryktas att machamp gillar rovdjur". Vill vi förklara för den breda massan vad som menades?
Absolut! Jag antar givetvis att du syftar på att jag i HoN lirade samma hjälte konstant! Till er som inte lirar HoN; Börja, detär awesome! Var väldigt skeptisk i början, men jösses vad roligt det är! Till er som redan spelar, om ni ser någon med 97% Predator, då har ni hittat en av personerna bakom Machamp. Dessutom med sitt vanliga traviannick!

Fast jag har hört att du stadigt minskat din Predator % till runt 60-snåret numera, vilket är chockerande för oss andra. Vad gick snett?
Nej det var väl mest att grabbarna på zorua var så trötta på det så att de tänkte gå ut med elaka rykten såsom att jag egentligen tillhörde AoW.

Ah juste, får ta på mig det. Nu är det dock bäst att vi slutar prata HoN som numera är bannlyst bland pokemons, annars får vi husmor efter oss. Eurovision igår, visst var det skandal att Rumänien inte vann?
Ja det tycker jag absolut! Men den största skandalen är att Armenien inte vann! Är man så pass snygg och har en såpass vågad klädsel, då ska man vinna! Vi på Machamp är för bröst på tv.

Måste säga att den löjliga pushupen avskräckte oss på Zorua, de kliade henne nästan på hakan. Intervjun har snart hållt på i en halvtimme och vi har knappt pratat travian. Vad tror du läsarna tycker om det, och ska vi verkligen bry oss?
Nej jag ser ingen anledning att vi ska bry oss. Det som är vitkigt kan man ju direkt se i statistiken. Machamp på top 20, det är väl det enda som betyder nåt? Jag tror att läsarna kommer uppskatta att bara få en skymt av Machamp, vad vi skriver det är mindre viktigt!

Ödmjukhet är en pokemons bästa egenskap, tack för förtydligandet. Om vi ändå motvilligt ska gå in på travian, kan vi få en profetia över serversituationen om en månad. Kommer AoW vara borta, eller kommer de ha 5 nya vingar? Kommer pokebloggen vara polisanmäld, och kommer pookahgänget ha rensat sin kvadrant?
AoW kommer säkert ha AoW, AoW1 - 5, samt vara allierade med 3 ytterligare allianser. Om de håller samma klass som LoveYou, som hoppade ur C! och in i AoW, så har de problem. Kanske ska tilläggas att vi fick ta del av en rapport där LoveYou attackerar C! kort därefter, och truppantalet var ju under all kritik. Jag tror och hoppas att det förhåller sig så genom hela AoW. Det är ju dock bra om AoW blir de största vargarna. Då är det ju bara att skicka allt på Lejonstjärnas konto och ta del av infon från Bolt. Utöver det så tror jag att den kommande månaden kommer bli intressant. De flesta konton har väl antagligen katas vid det här laget, så vi får ju hoppas att några fler än Ash kan få lägga upp rapporter på forumet. Angående oss Pokemons så har vi nog inte rensat området, men vi fortsätter väl att tuffa på och ha läget under kontroll. Vi har ju varit ganska snälla hittils, men det kan ju så klart ändras. Senast häromdagen trodde jag att mina katapulter skulle få ut och rulla, men det var falskt alarm.

Jag kan stämma in med din framtidsanalys, men frågan är om AoW nöjer sig med 5 vingar? Denna rapport som vi pokemons glatt oss åt, men inte gjort oss besväret att slänga upp på bloggen, kanske läge att flasha den?
Ja det tycker jag. Lägg upp den här under intervjun vettja, nästan så man önskar att man hade varit med och deffat.

Känner att budskapet inte riktigt gick fram. Eftersom jag är lat försöker jag framtvinga rapporten från dig.
Som vanlgit får man göra allt jobb. http://travilog.org.ua/se/1887599/baffa9eaaced4e12d74fe631bf7f77bd/2/1

Se där, ögongodis. Men vad säger du, ska vi försöka knyta ihop säcken eller ska vi fortsätta med självglorifieringen?
Det hade egentligen behövs skriva en bok om Machamp, men vi kanske ska nöja oss där?

Ja, för de intresserade kommer boken finnas i hyllan till höst. Låt oss avsluta med fyra snabba.
1. HsOff eller Offby
2.Pookahs eller AoW
3.Zorua eller Machamp
4.Travian eller HoN
1. Offby!
2. Poooookah!
3. Utan tvekan Zorua
4. Samtidigt!

Därmed avslutar vi intervjun, eller småpratet. Tack för visat intresse!
Sweet

//Zorua

Kommentarer
Postat av: Pikachu

Som ni förstår kära läsare, så har dem där grottmongona en egen kanal på skypen för hon-pokemons. FÖR VI BRYR OSS INTE!!!!!

2010-05-30 @ 21:39:30
Postat av: Pikachu

Glömde jag säga att det annars var en bra intervju? ;D

2010-05-30 @ 21:40:03
Postat av: Parra|Leax

Superbra intervju, hoppas ni orkar fortsätta såhär frekvent med bloggningen.

2010-05-30 @ 21:55:48
Postat av: zzzleepy

Skulle va intressant att veta var du legat på speed. Har du bott i SW med dom stora pojkarna så lär vi ha stött på varandra ;)

2010-05-30 @ 23:35:43
Postat av: machamp ( ej intervjuad )

stora pojkarna hur menar du ? ben-mässigt, längd,mage eller rent utav pop ?

2010-05-31 @ 17:40:54
Postat av: Machamp

3. Utan tvekan Zorua ?!?!??!

Sanning med modifikation eller? ;)

2010-05-31 @ 18:32:08
Postat av: Pussochkram

Tydligen har även moderators Mens.

2010-06-03 @ 12:07:56
Postat av: Machamp

Haha blev du avstängd för din kommentar?

2010-06-03 @ 15:11:50
Postat av: Pussochkram

JA mens jävla kossan gnällde väl. Så jag hade väl rätt. ;D Tror fan att hon skulle behöva bli påsatt i 2an av kuden så hon slappnar av lite ;D

2010-06-03 @ 20:25:34
Postat av: Anonym

Av kuden? :S

2010-06-03 @ 21:45:44
Postat av: kotten @ powkott

Eran Facebook grupp ? http://www.facebook.com/#!/pages/sex-pengar-och-pokemon-3/121528414552139



;D

2010-06-04 @ 13:55:58
Postat av: Anonym

Nytt inlägg ?

Populäraste spelare eller något sånt hade varit kul !

2010-06-08 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0