Den är inte lång men den är smal!

Nu i veckan hade vi en insändartävling där vinsten var en intervju med undertecknad. För att förtydliga detta så var det min CO som lät mig jobba för sin egen vinning, men det är en annan historia. Att få bli intervjuad på bloggen är så klart en stor ära och en hel del gjorde nästan vad som helst för att få vara med. Den som gjorde "nästan vad som helst" bäst och snabbast var alltså spelaren Damek. Och här kommer intervjun!


Först och främst måste vi ju höra vem du är. Har du spelat några andra sevrar tidigare och har du några meriter att skryta med?


Jag är en kille som går på gymnasiet och gillar att förlora mig i travians fantastiska värld. Den enda tidigare servern som jag har spelat på allvar är s5 2008. Jag var en medelmåtta som i slutet av servern på något mystiskt sett lyckades bli befodrad till ledare i min allians som var rankad 10. Jag lyckades dock inte åstakomma något särskilt under denna tid så det är säkert ingen som kommer ihåg mig, men det tänker jag ändra på nu.


Jag sitter här och tittar på när norge är på väg att skrälla mot tjeckien i skrivande stund. På tal om skräll så trodde vi aldrig att någon skulle våga erkänna sin nitlott i genlotteriet. Hur känns det, eller var det bara ett knep för att bli intervjuad av undertecknad?

Mitt tillstånd är, precis som krokiga näsor, ett handikapp och därför inget att skämmas över. Dessutom kan detta tillstånd vara väldigt charmigt om man har den skicklighet som krävs. Låt oss säga att i CS är det mycket mer respektingivande att döda någon med kniv än med bazoka.


Vid första anblicken på ert konto tänkte vi att detta skulle vara något av ett dussinkonto. Men när vi tittade närmre ser vi att du har uträttat en del grejor redan, på gott och ont givetvis. Med en deff rank på 4 och en offrank på 27, så känns det som att du har legat i hetluften?


Nej, det har varit relativt lungt här borta. Min offrank beror mest på många mindre försök från mina....skattebetalare.... att deffa bort mig. Min höga deffrank däremot fick jag, med hjälp av min allians, när min kära granne fick för sig att jag skulle vara en bra farm. En mycket märklig idé måste jag tilllägga, men jag får snart min första medalj så det är nog bara att tacka och ta emot ;)


Euron rasar i värde, vilket får oss att tänka på ULTRAS. Du tillhörde tidigare ULTRAS, men den verkar ha fallit samman helt nu med endast 5 spelare. Detta inträffade väl egentligen i samma veva som ni började puckla på p0nk. Vad hände där egentligen?

Vi i ULTRAS tyckte att stackars p0nk såg så ensam ut och eftersom att han låg i vårat område så bestämde vi oss för att besöka honom med jämna mellanrum så att han inte skulle bli ledsen. Samtidigt som vi höll p0nk sällskap meddelade alliansens drivkraft att han inte hade tid och skulle radera, det var då vi råttor lämnade det sjunkande skeppet. Så vitt jag vet var alltså de två händelserna inte relaterade.


Nu spelar du i Prorsum, vad är det för gäng och vad har ni för planer med servern?


Vi är ett glatt gäng av random spelare som tillsammans kämpar oss genom ett sargatt landskap fullt av fiender. Vi har stora framtidsplaner som jag såklart inte tänker nämna här, men förhoppningsvist kommer servern att höra mer från oss i framtiden.


Vad tycker du om servern så här långt? Några spelare/allianser som du vill ge obefogade hyllningar, eller fega påhopp?

Team R verkar såklart vara en skön samling japanska smådjur och jag tycker att eran debatt mot lejonstjärna är rysligt spännande, men jag är tyvärr inte insatt i vad som är fakta och inte så jag vågar inte kommentera den.


Och som vanligt när vi är inne på obefogade hyllningar, vilken är din favorit Pokemon på s4?



Vem som hellst utom Zoura, jag har hört att det finns en skumm kille på det kontot ^^


Eftersom vi lirar på s4 så tar vi 4 snabba:


Slow eller Speed: Slow, jag är ju ganska trög
Klubbor eller yxor: Yxor
HS-off eller offby: Offby
Team R eller Prorsum: Prorsum, allt annat vore förräderi =)


Och slutligen; gillar du mjölk?


Absolut, jag har en egen ko för just detta syfte.


Något du vill tillägga?

Peace out.



Vi på Machamp tycker du har svarat fint på frågorna. Man blir ju stolt när man läser den obefogade hyllningen, men vi undrar fortfarande när vi på Machamp ska få benämnas som favoritpokemon!

//Machamp

Kommentarer
Postat av: Roy andersson

Detta kan vara den mest tråkigaste travian bloggen någonsin! Kan ni inte skriva något intressant.



S2 hade något som hette FN(filosofiska nyheter)gå in där och kolla o lär er lite. För detta är mest pinsamt dåligt.



/Liberty

2010-07-14 @ 13:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0