Spioner.....

Nu är sommaren här och det var ju hemskt dött på travian, ingenting häääääänder. Men ryktena börjar gå, här precis som hos kvällspressen vid nyhetstorka, var är spionerna? Varje Allys stora fasa! En sak vet jag med bestämdhet, i Team R har vi ingen iaf! Hur kan jag vara så säker på det, ja det är så självklart, vi har en bra planering. ALLA känner varandra på nåt vis sedan innan och vi har inte tagit in en enda som sökt till oss. Det är bara så, pokemon kan man inte bli det är något man föds till. Hur är det hos er andra då.... det kommer uppgifter ibland om andra allys... vem lämna de uppgifterna? Någon som har tråkigt och vill sätta fart på spelet? Någon som planterar uppgifter för att se var det läcker? Hur väl kollar ni de nya ni tar in? Under sommaren kommer det säkert att dyka upp nån smaskig spionhistoria som vi kan gotta oss åt, så länge det inte gäller den egna allyn förstås. Den ständiga frågan är, vad gör vi åt dem, spionerna? På S5 utnyttjade vi en grovt för att sprida desinformation till fienden och det funkade över all förväntan. Lägga ut fällor, kicka direkt, övertala till dubbelspel.... metoderna är många. Och visa spelare blir kända från server till server. Här på S4 har vi iaf en välkänd dito, som avslöjades redan på S5, ligger illa till på S1 nu och härjar här med nya som ännu inte sett hur h*n arbetar.... h*n har nu startat konto på sez med....med spänning följer jag hur det går.... när h*n blivit avslöjad här med, ska jag berätta de härliga historierna som redan finns. Men spioner tycks höra till spelet även om jag personligen ogillar den typen av spelsätt är det bara att inse... att de kommer att finnas, vissa bara råkar in i det andra är experter. Så hur är det nu.... är DU säker på alla i din allians? Sharpedo, simmar lugnt

Kommentarer
Postat av: Ash

Visst finns det spioner på S4, jag vet.

2010-06-24 @ 11:42:12
Postat av: pasqal

Jag vet med.

2010-06-27 @ 20:12:13
Postat av: GurkOlle

Spioner?

2010-07-29 @ 13:10:40
URL: http://gurkolle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0