Skriv mer om s4

Skrev någon i en kommentar. Ok då gör vi det, allt för publiken.

Vi kan ju kasta ur oss lite förutsägelser, det brukar engagera folk.

En klar tendens är ju de små tighta allianserna som skapats innan serven startade med folk som känner varandra och vet vad de går för. Flera av dessa har nog ganska klara mål, röja så mycket det går, spela eg, göra släggor, bomba lejonstjärnas konto osv. Vi kan kolla lite närmare på några.

L-S består av folk från förra s4, de känner varandra och är helt klart den allians som imponerat mest hittils, 19 pers och etta på farmlistan detta samtidigt som de inte är med på offlistan visar på smarthet, grym aktivitet och co spelande, L-S kommer att vara en maktfaktor vare sig de vill eller inte under hela serven så länge de bara vill, dock är det lite oklart om de verkligen vill det ( sicken mening det blev).

Liberty samma där 19 pers och tvåa på farmlistan, den enda jag anser det vara bra att vara högt på i detta läget av spelet. De kommer säkert hålla de osså men vet inget om dom.

Nästa allians med mindre en 20 spelare är Team R, en allians med hyffsat uttalade mål, EG ingår inte i dom.
Skickliga spelare som slackar kan man väl sammanfatta det hela med, många djupt involverade i andra allianser på andra servrar, kommer antagligen radera en efter en när offarna väggas om ett tag.
Vilket jag tror kan vara sant för en hel del spelare på serven, vem fan orkar börja bygga om off när sommaren står för dörren och allt det där, ikke!

Slagpåsarna av de större allianserna kommer vara A.o.W, 47 spelare, medelpop på 185 och enbart femma på plundringslistan visar på mycket dökött som måste skäras bort, lejonstjärnan kontot kommer även dra till sig offar likt en koskit i hagen drar till sig flugor. Och inte enbart för allt som händer utanför spelet utan för att hon på ett så osmart sätt lyckades förstöra spelupplevelsen för 2-300 konton på s3 och kraftigt tilta serven i en riktning som ingen av de involverade tjänade på, men det kanske var målet, skitsamma folk a e pissed off. Appråpå det så kan jag väl avslöja vad siffran i förra inlägget representerade. Det är den omodifierade vetekostnaden/timme för lejons trupper i hennes berömda US1 spelande, 1257059, det är en del det, säg unik vetediet, halverat 600000, om alla trupperna stog på konto med unik diet och en genomsnittsby har 10 k plusvete går det åt 60 byar ( som inte sysslar med annat som att bygga off eller så) för att hålla trupperna, hon skulle nog syssla med logistik IRL för Jklar i havet sicket arbete det måste ha varit att hålla dom truppern i i liv. 


De andra allianserna vet jag inte så mycket om men att skriva så här på sin alliansprofil "Skype är ett stort plus!" bogar ju inte för cred.

/Psy

Kommentarer
Postat av: ...

asg

2010-04-30 @ 23:59:14
Postat av: Xeeeros

Kul att ni lyssnar :)!

Fortsätt så !

2010-05-01 @ 00:18:17
Postat av: ...

Kul att du tycker det är Kul att vi lyssnar... vi tycker själva att det är Kul att folk tycker det är Kul att vi lyssnar... hmm... betyder det att det är Kul att lyssna eller bara att lyssna är Kul? :/

2010-05-01 @ 00:27:59
Postat av: Xeeeros

Vad bra för dej :)

2010-05-01 @ 11:02:17
Postat av: Christoz

http://twobluecrabs.com/?p=1622



det är på allvar !

2010-05-01 @ 21:51:21
Postat av: Anonym

Löjligt att vara så rädda för Lejonstjärna, att ni måste kasta skit varje gång ni skriver ett inlägg Sista gången jag läser den här smörjan! Er Blogg stinker lika mycket som ko skit i hagen, den är värdelös!

2010-05-02 @ 08:40:52
Postat av: OMG - Mackan

Vi är mer kända som skoter åkande psychic's medium på kalfjället. Men kul att ni skriver så gott om L-S.



Rolig blogg



Keep it Up !

2010-05-02 @ 09:23:46
Postat av: Psy

Det klart man e rädd för ett konto somm innehåler person(er) med like bra strategiskt tänkande som RAF, rädslan ligger iatt hon ska lyckas förstöra en server till inte i hennes eventuella taktiska förmåga, den e säkert habil. Det e lite som om vi skule ha moderaterna en vända till.

2010-05-02 @ 09:56:10
Postat av: Drister

Hehe psy xD

2010-05-02 @ 12:42:26
Postat av: Anonym

Frågan är om du spelade s3 överhuvudtaget? Troligen inte, eftersom det inte var hon som förstörde s3 utan, http://s4.travian.se/spieler.php?uid=2809 De kidnappade Mili samtidigt som det gänget var Narwhals spioner. Kasta inte skit, ta reda på fakta! Ni är förtfarande barnsliga och patetiska!

2010-05-02 @ 13:30:27
Postat av: Marcus

Du då som inte ens vågar upge ditt namn, skulle inte förvåna mig om du är Lejon heller ^^ Typ alla som är på lejons sida är egentligen lejon xD

Haha :D

2010-05-02 @ 13:54:46
Postat av: Ducken

Jora spelar på s3, ser fortfarande effekterna av hennes handlande, jag har fakta jag är fakta. För mig var hennes handlande oetiskt! blandade ihop saker och ting, för mig gjorde SPELKONTOT lejonstjärna att s3 är tråkigare en fredagsmys, med andra ord tittar jag HELLRE på melodifestivalen en loggar in på s3 det är SPELKONTOT lejonstjärnas fel, irl är det säkert en trevlig prick med många fördelar men spela travian med efter den uppvisningen av irreguljärt och absurt handlande e fan jobbigt, lite som en finne som sitter så där mitt på ryggen så man inte når liksom, men denna rundan har vi/jag skaffat mig en trägrej som ser ut som en hand som gör att jag når till mitten, jag är inte full btw. Men u got me yesss?

2010-05-02 @ 19:52:23
Postat av: Lejonstjärna

fnyss bara för att folk är på min sida betyder det inte att jag skriver anonyma saker jag står för min åsikt.... går säkert att verifieras med ip att jag inte är den anonyma.

@ Ducken Jag styr inte folks handlade och har inte på något viss med hur s3 utvecklas att anklaga mig för angels hanterande med Narwals är väldigt långsökt! då jag inte har något att göra med änglarna. Serverna spelas av de som sköter diplomatin och spioner jag sköter inget av det.

Sen har jag aldrig haft ett konto på s3 som heter Lejonstjärna. Ducken du kan verkligan inte spela s3 för hade du vetat det så hade du inte klampat i klaveret på det viset....

2010-05-02 @ 21:19:44
Postat av: Zorua

Belasta inte Psyduck, som vi alla vet så har han konstant huvudvärk och då kan det vara svårt att tänka klart. Du spelade på först Svarta Änkan, där du blev kickad, och numera på Wolfman (?).



Jag tycker inte att vi bör lägga mer fokus, eller ens nämna dig någonsin igen för den delen. Vi har bevisat att du är en lögnerska, det räcker enligt mig.



/z

2010-05-02 @ 22:26:57
Postat av: Ducken som är psy

Men lejon lejon jag skiter fullständigt ( njae sanning med modifikation) i angeels o narwhals förhavanden, är inte med i någon av dessa allianser, det är inte det jag pratar om, ska du spela med i matchen får du fan befinna dig på banan.

Sen vad ditt konto hette är väl mindre viktigt, jag kommer säkert ihåg fel eller har förträngt det .

Du vet vem du är endå. Någon som orkar kan säkert kolla igenom forum/utils och skriva det här själv ska jag mysa med min kudde.



Och jo jag spelar fortfarande på s3.

2010-05-02 @ 22:35:07
Postat av: Lejonstjärna

@Zorua Jag tror inte det är möjligt eftersom ända anledigen att ni skapade dena blogg var just för att smutskasta mig. Ni har inte lyckats bevisa något om mig förutom att Det inte finns Någon som heter Lejonstjärna på us1 men det kunde jag upplyst er från början om. Ni är så fula av svartsjuka och hat att ni är riktigt skärmande och allt som händer på s3 anklagar ni mig för låter inte det lite sjukt även i era öron? Jag hade inget att göra med splittringen av CC att göra för under min korta Ledning började unionen funka tajtare och bättre och målen vart högre. Det som splittrade CC var att inte bara jag utan även andra ville försöka samarbeta med MBF och ena syd mot norr men norr anhängarna och spionerna såg ju att då skulle norr förlora och då flydde de som var läckor från Milita och det skapade splittringen. Anklaga inte mig för det andra gör utan att ta reda på fakta.

2010-05-03 @ 07:18:47
Postat av: Zorua

Lejonstjärna, leta gärna upp det stycke text där jag påstår att du heter lejon på us1. Tro mig, du kommer aldrig hitta den för jag har aldrig tagit upp ditt namn. Däremot så har ingen på us1 forumet NÅGONSIN sett dina rapporter och de har förnekat att någon haft en träna, diet och skor på kontot samtidigt.



Varför skulle jag känna avund gentemot någon som tvingas ljuga till sig framgång?

2010-05-03 @ 07:57:25
Postat av: Machamp

Jag gillar mjölk.

2010-05-03 @ 13:21:43
Postat av: Drister

Usch hur kan du göra det!?

Har alltid hatat mjölk...njae inte när jag var liten xD, men iaf jag tycker att mjölk smakar som ko skit luktar puke

2010-05-03 @ 22:04:34
Postat av: Ash Ketchum

Gillar denna blogg skarpt!

Keep it up!



Ni kan ju börja intervjua spelade på konton det skulle vara grymt kul!

2010-05-03 @ 23:08:49
Postat av: M-

Tråkigt att varje blogg på VARJE server urartar i kommentar fältet...Jag tycker de är roligt att ni skriver vad NI tycker om allianser å spelare även om jag inte alltid håller med.



Sen att alla ska börja tjafsa här är ju bara töntigt. skönaste bloggen för s4 förövrigt

2010-05-04 @ 22:27:02
Postat av: //S

skön blogg!

2010-05-05 @ 12:35:14
Postat av: Anonym

Det här är ren och klar mobbing av en enskild spelare - fy faen för sånnt - att ens låna sej till att förfölja en person på det viset ,är mycket korkat och osmart Det här ska anmälas!!!!! anmäl så många som möjligt och var anonyma här

Ju fler som amnäler det här - desto bättre

Man kan undra vilken klass i fjortisgänget denna person är som har den här bloggen....det mest vedervärda yttrande vi sett!!!! USCH

2010-05-05 @ 23:56:55
Postat av: Anonym

Vad jag inte kan låta bli att undra över är på vilket sett Lejon skall ha förstört s 3? Vad har hon gjort som gör att det är hennes fel att t.ex CC splittrades?

Jag kan inte se detta som annat en ren mobbning från vuxna människor det ni håller på med.

Hur mycket jag en har läst vad ni skrivit här ser jag då ingen orsak till varför ni skall ha rätten att trycka ner en annan person på det sättet som ni gör!

I skolorna försöker de stoppa mobbning men här är det tydligen fullt tillåtet?

Fattar mig inte att vuxna personer kan hålla på som ni gör! Helt obegripligt!

Fattar inte ens att ni vill se er själva i spegeln.

Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag var i era kläder. Fast det ordet förstår väl inte ni för då skulle ni inte hålla på som ni gör?!

Ge mig svart på vitt vad Lejon har gjort för att förtjäna detta, för jag fattar inte hur någon person kan bli så utsatt för öppen mobbning som hon har blivit!

Den som har någon heder i kroppen överhuvudtaget borde ta avstånd från allt dylikt. Spelar ingen roll vad man tycker om Lejon eller inte. Detta är lika mycket en fråga om vad man kan acceptera eller inte. För min del är detta helt klart att jag inte kan stå bakom en mobbning som denna.

o nej det är inte Lejon som skrivit detta!!

2010-05-06 @ 00:39:34
Postat av: Xeon

Grym Blogg! :p



Kanske ett youtube klipp härnäst?

2010-05-06 @ 10:02:09
Postat av: Machamp

@ de 2 senaste anonyma.



För det första. Nä, fan va hemskt att ni är anonyma! Shit pommes, hur fasen ska vi gå vidare med våra liv? ÅÅåååååh :( Ett litet nick hade ni väl kunnat bjuda på iaf?



För det andra så förstår jag inte hur detta kan framstå som så fruktansvärt grov mobbning? Läs nån av kvällsblaskorna så hittar du betydligt grövre. Den där Mats Alm tex, jösses vilken mobbing han blivit utsatt för. Det är ju synd om stackarn. Jag tycker därför att alla ska ta på sig gråa kläder och huva för huvudet och anmäla skiten ur varenda tidning! USCH för att förfölja en person på det viset. USH USH USH!

Är Alm oskyldig?

Är Lejon oskyldig?



Så bortse från att det står blogg.se och tänk bladet.se. Problem solved.

Gällande det som skrivits om Lejon så ser jag inte det som mobbning. Vi har tagit upp att hon har förfalskat rapporter -fact!(Se det som en nyhet vettja).

Vi har sagt att hon inte alls blivit framröstad som nån bästa kvinnliga spelare(Se det som en kvällsblaskenyhet vettja)

Och sen har vi skrivit att hennes städer kommer dra till sig katas. Då jag från säkra källor hört vad Bolt gjorde så är det konstigt att det kontot inte är sönderfarmat redan för det. Om nu Lejon faktiskt lyckats med det som folk säger så trosifan det kontot kommer dra till sig katas. (Se det som en ledare i början av tidningen,vettja)



Nu efter jag skrivit detta inser jag ju att vi skulle börja jobba på tidning grabbar. Ska vi göra det? Vi är ju helt fenomenala! Vi tar upp det som är viktigt och vi har ju redan material till att fylla 20 sidor med insändare. Fantastiskt.



Har ni fortfarande problem med vad som skrivs här så behöver ni faktiskt inte läsa.



För övrigt gillar jag mjölk.

2010-05-06 @ 16:27:53
Postat av: Machamp

Såg att jag glömde svara på det Lejon skrev.

@Lejon

Nej vi skapade inte den här bloggen för att hacka på dig.

2010-05-06 @ 19:24:16
Postat av: Pikachu

Pika?

2010-05-06 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0