Jag måste få dela med mig.

Mina tankar och känslor, i dag vill jag dela med mig till er mina fränder mina vänner. Det ryktas att ett av de konton som ligger högt på plundringslistan gör detta ... på grund av att (du kan ha sett en ledtråd)de har vänner som låter sig plundras, kontot skickar sedan tillbaka råvarorna för att kunna plundra igen, och allt detta för att hålla the Pokes borta från medaljer och grannlåt. Vi vill ju bara väl. Resonemang och Pokemokrati. Alla åsikter på denna blogg är så klart tagna i sann pokemonanda, den mjukare borgen i universum, alla åsikter är allas hela tiden, på söndagar lagar vi middag tillsammans och spelar Uffe Lundell låtar på gitarren, vi myser, vi kommer varandra närmare. Ni som inte är från 70 talet kan goggla ordet ironi. Krig!. Asså kolla här, svenska servrar har för lite folk, tråkiga block bildas hela tiden, detta måste motverkas, att 3-4 procent av en servers spelare går samman kallar vi block, slutsatts alla allianser över 25 pers måste förgöras då det bara är blockbildning och tråkigt. Vill vi ha ett nytt s3!? NEJ, Vill vi ha ett nytt s5!? Nej vill vi ha mer pokemons JA!. Snart på en server närma dig: Pokemons Fan Club, servens första vinge, det kan bli du? /Kram /Psy

Kommentarer
Postat av: Bulbasaur

Ni är för söta... :PPpPppPPpp



BULBAA!

2010-04-14 @ 23:52:32
Postat av: rassington

diggar eran allians och eran blogg grabbar/tjejer;)

attha en alians med typ 15 pers som kommer äga servern. det är epic ;) och skulle jag vart en pokemon så skulle jag vart: Drowzee, eller hypno. dom är ju stört sköna ;) kan ja inte hålla kontakt er pokemons på server4, och kanske bli en i pokebollen liksom?



/rassington server 4

2010-04-15 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0