Hihi en konkurrent mindre

Farmen Hihi har gjort sig förtjänt att nämnas på bloggen eftersom han utmärker sig bland de andra surgubbarna. Följande brev damp ner i våra brevlådor:
Först mottog vi detta:

Hi you should stop atack me or i will bild an army and distroy your village, and tell everyone i my aliance to atack you! And my aliance is much better than yours!

När han inte fick svar på det blev han putt och skrev:
Jag har många vänner här i Travian som jag kan säga till att de skall förstöra din by! Om du inte tror mig kom bara på!

När han inte ens fick svar på det vände han sig till Pikachu:
Jag skulle vilja bli medlem i er alians! Har ca 2,5 års erfarenhet som mäst har jag haft 1200 i pop! Nu har jag ca 34 pop men det är för att jag bygger upp råvaro produktionen!

Efter dessa hot fick vi ha en diskussion på kontot om vi vågade fortsätta anfalla honom eller inte. Vi kom fram till att risken av att få alla hans vänner på oss var för skrämmande så vi slutade. Eller så var det för att han slutade ge råvaror.

What else is new? superc18, som skuggat oss i farmtoppen kommer radera efter att ha blivit anfallen under morgonen. Här är le rapport: http://travian-reports.net/se/report/22162b9ec32 . Jag tror att fler "toppkonton", framför allt utländska, kommer försvinna närmsta tiden då de oftast inte kan hantera motgångar. I detta fallet var det bara 40 klubbor men ändå slängs handuken in, tråkigt tycker vi pokémons.

/Zorua

Kommentarer
Postat av: Machamp

Ush vilka hot. Hur kan man hota söta pokemons så :(

2010-04-14 @ 19:12:03
Postat av: Anonym

Pikáaaa? :'(

2010-04-14 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0