Eyafjallajökull

Är vulkanen på Island som just nu ownar större delen av Europa, det har inte mycket att göra med travian förutom som en liknelse av bibliska proptioner. Vi pokemons är Eyafjallajökull, vi har haft ett litet utbrott och sprider oss nu, lägger oss som en svart matta över delar av världen. Men grejen är att troligen kommer Eyafjallajökull's utbrott leda till att den BETYDLIGT större och ELAKARE Katla även den får ett utbrott, vilken allians är s4's Katla? KOmmer Pokemons vara en del av det.... stay tuned.... Jag gillar miljön, jug vurmar för den, släcker lampor och pissar i mina blommor, hela grejen, eller tja så där vardagsmedveten. Ovan nämda vulkan är naturens svar på det vi gör med jorden, flyget är en riktigt elak miljöbov, vad gör jorden jo den spyr ut massa aska så att flyget inte kan flyga, miljövinsten varje dag är oerhörd och långtgåede. Folk hittar nya resemöjligheter, tåg, buss etc. Detta kommer få upp ögonen på en del folk, tror jag, och därmed ändra deras beetende när de reser. Samtidigt som den kommunist jag är glädjs jag ju oerhört till den käftsmäll de ultrakapitalistiska flygbolagen nu får, eller käftsmäll, det är nog mer som en riktigt lång och mysig tusen nålar av den starka killen i skolan. Travian just det. Vi rullar på, vår fanbase växer, serven börjar "sätta" sig, druider proddas i löpande band, det ryktas om kattas, MH får sin vanliga containerlast av skit hälld över sig, en dag kommer travian teamet lära sig att de luffare de sätter in som MH på en del server är just det, luffare, som inte fattar vad det handlar om. Smidighet. Jag råder alla ( 200!!!) läsare att kolla igenom alliansprofiler och kolla vilka som redan nu börjar med blockbildning, göra motdrag och kontakta oss så blir vi kompisar. Nu utlyser vi även en tävling! Beskriv med ett ( 1 ) ord hur du känner att serven är just nu!, skriv i kommentaren, enväldig jury är alla pokemons. Vinst består av 100+100+100+100 Råvaror PLUS HEMLIG GREJ!. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Sista Inlämmningsdag Måndag klockan 2300. /Psy

Kommentarer
Postat av: pasqal

mitt ord: Pokemon ;)

2010-04-18 @ 11:49:16
Postat av: Hidden POKEMONPLAYER

exceptionell

2010-04-18 @ 12:17:37
Postat av: Olle the prince

superb

2010-04-18 @ 13:28:43
Postat av: tjabZ

liten?

2010-04-18 @ 19:54:59
Postat av: Slaik

Förväntan

2010-04-19 @ 10:48:48
Postat av: Bullen

Träsmak.



(Av klubbor.)



(Står nästan Träskmat.)



(Vilket trä nästan kan associeras med.)



(Bullen and out.)

2010-04-19 @ 17:22:10
Postat av: jojjE

Överskattad

2010-04-19 @ 19:35:14
Postat av: Marcus

flaggstångsknoppsreperatörsaktig :)

2010-04-19 @ 20:28:09
Postat av: pasqal

Om en timme får vi reda på vem som vinner ju ;) synd bara att jag gav bort mitt acc..

2010-04-19 @ 21:56:06
Postat av: pasqal

Grattis till mig, tror jag? ;)

2010-04-19 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0