En kurd blev straffad och bloggen är löjligt aktiv

Det märks tydligt att pokémons gillar att blogga, idag har vi bloggat mer än silikondockan Kissie. Kommer vi orka fortsätta uppdatera lika intensivt? Vem vet, men tills vidare får ni ta vara av den inflation av inlägg som råder för tillfället.

Nyligen blev Kurden som första stora spelare avstängd för regelbrott. En ny co-spelare som togs in på kontot hade tidigare åkt fast för fusk och MH drog slutsatsen att de måste haft multikonton tillsammans. Hela tio minuter kunde den nye spelaren njuta av tillvaron på sitt nya konto innan det stängdes av, surt sa räven. Som straff gick MH loss på alla byggnader i byn och snodde även alla rv, bara att ta nya tag!

/zorua

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla härligt tycker jag, dessutom har jag hört att pokemon inte tykcer om UCK. För övrigt så kommer UCK bli rätt så överkörda.

2010-04-14 @ 02:03:06
Postat av: En man som inte gillar UCK

Jävla härligt tycker jag, dessutom har jag hört att pokemon inte tykcer om UCK. För övrigt så kommer UCK bli rätt så överkörda.

2010-04-14 @ 02:03:53
Postat av: zipjam

Faktiskt rätt sjukt hur hjärndöda de stackars idioterna som jobbar som MH är... strider helt mot svensk lagstiftning att fria hellre än fälla... eller rättare sagt... de jobbar på den Amerikanska modellen... du kan sno vam du vill, upp till den du haffat att bevisa han e oskyldig... Absurt !!!

2010-04-14 @ 02:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0