Det våras för s4

Nu är den igång, serven som kommer gå till historien som den med mest mojo i mannaminne.

Pokemons har förenats sig i ett mål, en mission som tills vidare är hemlig, till och med så hemligt att vi inte själva är säkra på vad det är.

Men som sagt vi är i början, inte mycket har hänt, det mest spännande är väl att Spade har rensat en leroas och hämtar regelbundet rv. Ska bli intressant att se hur många klubbor han har om 40-50 timmar när noobskyddet går ut.

Annars är de vanliga arketyperna som dyker upp på alla servrar och varar någon eller några veckor. Några från Turkiet, Portugal och Sydamerika har jag hittat en så länge.

Vidare verkar det som "kontot alla vill bomba så snart som möjligt" redan är etablerat. Ni kan ju ta och gissa vilket det är om ni inte redan vet, kanske i kommentarena inte för att jag vet om de är aktiverade eller hur det funkar.

Undrar hur många som satt sitt konto på radering på s3 i dag, tre som jag vet än så länge, s4 har potensiall att bli bra!.

Har du kramat din Pokemon i dag?

/Psyduck

Kommentarer
Postat av: Bulbasaur

Nu kör vi mina kära pokemon vänner, kommer att bli många spännande attacker i NÖ!

2010-04-11 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0