Dålig kvalitet...

Efter en lång och dryg natt vaknar stackars Axel med en massa trista attackloggar när lilla Machamp kommit och lånat resurser.

Axel kände sig inte till ro med sin situation utan bestämde sig för att ta till drastiska metoder:

axel00 skrev:
sluta attackera mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

Givetvis tänker vi inte göra detta Axel. Vi önskar att vi kunde, men vi vill inte.

Vi pokemons tycker dock det är tråkigt att din shifttangent skulle ge upp så där efter det 52a utropstecknet. Så ni läsare där ute, om ni vill sponsra Axel med ett nytt tangentbord så kan ni nå honom på [email protected]. Vi antar detta då det var denna adress han nämnde i rubriken. //Machamp

Kommentarer
Postat av: Z

Eller så blir man bjuden på kaffe av en annan :)



Meddelanden

Inbox | Skriv | Skickat | Arkiv | Notiser

Chrubac

Tackbrev

idag

07:19:55

Hej Zorua!



Tänkte bara skriva lite och tacka på förhand för besöket.

Jag har ett visst litet råttproblem, så det är jättebra att du kommer och tar hand om det.

Har satt på en kanna Gevalia och bakar några scones till dig, så att det inte har varit en helt förgäves resa.



Lycka till med din spelomgång, du verkar ju ha fått en riktig pangstart.



Tacksam farm

/Chrubac

2010-04-15 @ 15:58:10
Postat av: Pika pikaaa

Pikaaaa!!



Mycket trevligt initiativ. Ta väl hand om honom!

2010-04-15 @ 18:32:01
Postat av: pasqal

haha, gillar å läsa eran blogg, tycker ni skriver på ett sådant skönt sätt som man bara vill läsa.

2010-04-15 @ 21:46:23
Postat av: Skenderbeg

Bjuder på en fin attack på min granne knappen

http://travian-reports.net/se/report/229993305d9



Som svar har jag fått 3 fejattacker från er vän plundringsfuskande vän ...



Så jag svarade tillbaks

http://travian-reports.net/se/report/23000eebd7f



Börjar även bli sugen på att slakta lite pokemons nu... ;)

2010-04-16 @ 03:53:58
Postat av: Pikachu

Pika pikaaaa!! PokéSlakt - nej tack!

2010-04-16 @ 08:09:29
Postat av: Zorua

Skenderberg, att scouta en pokemon kommer man inte undan med ostraffat :)

2010-04-16 @ 08:21:26
Postat av: Skenderbeg

Har alltid stört mig på folk som gillat pokemon, nu har tiden kommit då jag kan straffa vissa av dem! ;)

2010-04-16 @ 15:58:20
Postat av: Zorua

Fan va najs mannen!

2010-04-16 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0